
Doğu Karadeniz Projesi (DOKAP) Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından 2024 yılı içerisinde Giresun ilinin Şebinkarahisar ilçesinde hayata geçirilmesi planlanan, 26,5 Milyon TL bütçe ile desteklenecek olan ve Giresun Valiliği iş birliğinde hayata geçirilmesi planlanan 7 projeye ilişkin protokol imza töreni Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih KACIR’ın katılımlarıyla gerçekleştirildi.
Törende konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih KACIR, ''DOKAP Bölge Kalkınma İdaremiz ile Şebinkarahisar’da gerçekleşecek 7 projeye 26,5 milyon lira destek sağlıyoruz. Ekecek, Evcili, Hocaoğlu köylerimizde gerçekleşecek rehabilitasyon projelerimiz ile yeni sulama alanları oluşturuyoruz. Kapama Meyve Bahçelerinin Yaygınlaştırılması ve Kabuklu Meyve Yetiştiriciliğinin Geliştirilmesi Projeleri ile su tasarrufu sağlamanın yanında tarımsal verimliliği ve çeşitliliği artırıyoruz. Giresun’da yetişen endemik bitkilerin potansiyelinin belirlenmesi, sektöre kazandırılması ve burley tütünü yetiştiriciliğinin geliştirilmesi projesi ile yeni ve modern seralar kuruyoruz. Göçer Yetiştiricilerin Yaşam Standartlarının Yükseltilmesi ve Hayvan Refah Düzeyinin Artırılması Projesi ile hayvancılıkla uğraşan vatandaşlarımıza römorktan konteynera gerekli ekipman ve malzeme desteği sağlıyoruz. Şebinkarahisarlı üreticilerimizin, çiftçilerimizin ihtiyaçlarını hızlı bir biçimde karşılayarak ilçemizin üretim potansiyelini desteklemeye devam edeceğiz.'' dedi.
DOKAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanı Hakan GÜLTEKİN, ''Tarımdan, hayvancılığa, beşeri, sosyal ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesinden turizm alt yapılarının iyileştirilmesine kadar pek çok alanda faaliyet gösteren DOKAP İdaresi, bugüne kadar destek verdiği planlı projelerle, tarımsal sulama alanlarının genişletilmesi, üretim kabiliyetlerinin artırılması, dezavantajlı alanların iyileştirilmesi ve bölge potansiyelinin ortaya çıkarılmasını sağlayacak pek çok alanda hizmet vermektedir.” diyerek sözlerine devam etti.
GÜLTEKİN “Bu kapsamda bölgenin en geniş coğrafyalarından birisi olan Giresun ilimiz başta olmak üzere, tüm bölgedeki kamu kurumları ve yerel paydaşlarla Başkanlığımız koordineli olarak çalışmakta ve bölgemizin milli gelirden daha fazla pay almasını sağlayacak projeler gerçekleştirmektedir. '' diyerek sözlerini tamamladı.
![]() | DOKAP BKİ Proje Döngüsü Yönetimi (PCM) Eğitimi DüzenlendiDOKAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından kurum içi eğitim faaliyetleri kapsamında, Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı (OKA) iş birliğinde İdare personeline yönelik “Proje Döngüsü Yönetimi (PCM) Eğitimi” düzenlendi. |
![]() | Artvin İli Zeytinlik Tüneli’nde Mantar Hasat Töreni GerçekleştirildiDOKAP Bölge Kalkınma İdaresi tarafından desteklenen tarımsal altyapının güçlendirilmesi kapsamında Artvin İl Özel İdaresi işbirliğinde uygulanan ve Artvin İli Mantar Üreticileri Birliği tarafından işletilen “Mantar Üretimi Kapasite Artırımı Projesi” kapsamında hasat töreni gerçekleştirildi. |
![]() | DOKAP BKİ Kurum İçi Eğitimleri BaşladıDOKAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından kurum içi eğitimler kapsamında Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı (OKA) iş birliğinde düzenlenen, İdaremiz personeline yönelik ''Proje Döngüsü Yönetimi (PCM) Eğitimi'' gerçekleştirildi. |
![]() | Bayburt Valiliği ve Uygulayıcı Kuruluşların İş Birliğinde Uygulanacak Olan 2026 Yılı Projeleri İstişare EdildiBayburt Valisi Mustafa Eldivan ve beraberinde eşlik eden Bayburt İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Hayrettin Koçyiğit ile Bayburt İl Tarım ve Orman Müdür Yardımcısı Abdurrahman Müftüoğlu, DOKAP BKİ Başkanı Hakan Gültekin’i makamında ziyaret etti. |
![]() | DOKAP BKİ 2027 Yılı Yatırım Programı Proje Teklifleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı GerçekleştirildiDOKAP BKİ 2027 Yılı Yatırım Programı Proje Teklifleri istişare ve değerlendirme toplantısı Kalkınma Ajanları Genel Müdürlüğü ev sahipliğinde gerçekleştirildi |
![]() | “Kadına Yönelik Şiddetsiz Yaşam Modüler Seminer Programı” DüzenlendiAile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na bağlı Şiddet Önleme Merkezi tarafından düzenlenen “Kadına Yönelik Şiddetsiz Yaşam Modüler Seminer Programı” kapsamında İdaremiz konferans salonunda eğitim semineri düzenlendi. |