“Amasya, Çorum Tarım ve Tarımsal Sanayi Envanteri ve Stratejisi Projesi” Stajyer Alım İlanı

       DOKAP Bölgesi’ne Mayıs 2020’de yeni eklenen Amasya ve Çorum illerine yönelik olarak tarımsal üretim ve tarımsal sanayinin mevcut durumunun ve potansiyelinin ortaya konularak, sahip olunan potansiyelin değerlendirilmesi için neler yapılması gerektiğinin tespit edilmesi ile mevcut kırsal kalkınma destekleme uygulamalarının analiz edilerek bu desteklerin etkinleştirilmesi için gerekli stratejilerin belirlenmesi amacıyla Başkanlığımız ve TÜBİTAK_TÜSSİDE( Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü) işbirliğinde “Amasya, Çorum Tarım ve Tarımsal Sanayi Envanteri ve Stratejisi Projesi” uygulamaya konulmuştur. 

       Stajyer STAR Araştırmacı Burs Programı  kapsamında Başkanlığımız ve  TÜBİTAK TÜSSİDE tarafından uygulanması planlanan Projede görev alacak lisans öğrencileri  aylık burs ile desteklenecektir.

      Programa başvurmak isteyen lisans öğrencileri DOKAP BKİ tarafından desteklenen Amasya, Çorum Tarım ve Tarımsal Sanayi Envanteri ve Stratejisi Projesine  star@tubitak.gov.tr adresinden ulaşabilecektir. Stajyer STAR Araştırmacı Burs Programı  kapsamında görev almak isteyen öğrenciler baris.carikci@tubitak.gov.tr adresine mail atabilirler.

      Projeden kabul alan öğrenciler Başvuru Belgeleri sekmesinde yer alan "TÜBİTAK Merkez ve Enstitülerinde yürütülen veya TÜBİTAK tarafından desteklenen bir araştırma projesinde görev alacağını gösterir belgeyi” proje yürütücüsüne imzalatmalıdır.

     

Eklenme : 24.11.2020
Diğer Haberler
Artvin İlinde Artvin İl Tarım ve Orman Müdürlüğü İşbirliğindeki Projenin Ekipman Dağıtım Töreni GerçekleştirildiDoğu Karadeniz Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı (DOKAP) tarafından desteklenen Artvin İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından uygulanan ''Göçer Yetiştiricilerin Yaşam Standartlarının Yükseltilmesi Projesi" kapsamında Artvin ilinde faaliyet gösteren Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri üyesi olan üreticilere proje ile birlikte 90 adet güneş enerji sistemi, 90 adet göçmen çadırı ve 90 adet kırkım makinesi dağıtımı gerçekleştirildi.
"EVİM YUVAN OLSUN"Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, “Evim Yuvan Olsun Projesi”nin "Devlet Millet El Ele" verilerek yapıldığını belirterek, "Bu kampanya ile güvenli şekilde hayırsever vatandaşlarımızın evlerini afetzede vatandaşlarımızla buluşturmuş olacağız." dedi.
Geçmiş Olsun TÜRKİYEKahramanmaraş'ta meydana gelen ve çok sayıda ilimizde hissedilen depremlerde vefat eden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar dileriz.
DOKAP BKİ Sözleşmeli Personel Alım İlanı (GÜNCELLEME)DOKAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı birimlerinde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2 nci maddesinin (b) fıkrasına göre "Yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle" aşağıdaki tabloda pozisyon ve nitelikleri belirtilen 2 (iki) Mühendis ve 5 (beş) Destek Personeli olmak üzere toplam 7 (yedi) sözleşmeli personel alınacaktır.
Ordu İlinde Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü İşbirliğindeki Ordu İlinde Seracılığın Geliştirilmesi Projesi Kapsamında Üreticiler İle Hibe Sözleşmesi İmzalandıDOKAP İdaresi ile Ordu İl Tarım Ve Orman Müdürlüğü işbirliğiyle yürütülen Ordu İlinde Seracılığın Geliştirilmesi Projesi' kapsamında Ordu ilinde yer alan 15 üretici ile hibe sözleşmesi gerçekleştirildi.
Bayburt İlinde Bayburt Demirözü Belediyesi İşbirliğindeki Projelerin Ekipman Dağıtım Töreni GerçekleştirildiDoğu Karadeniz Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı (DOKAP) tarafından desteklenen Bayburt Demirözü Belediyesi işbirliği ile hayata geçirilen iki projeye ilişkin üreticiler ile bir araya gelinerek makine ekipman dağıtımı gerçekleştirildi.
Bu site çerez (cookie) kullanmaktadır. Siteyi ziyaret etmekle çerez kullanımını onaylamaktasınız. Daha fazla bilgi için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Çerez Politikası Bilgi Sahibiyim