SÜREKLİ İŞÇİ KADROLARINA GEÇİŞ SINAV DUYURUSU

24 Aralık 2017 tarihli ve 30280 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 127 inci maddesi ile 01 Ocak 2018 tarihli ve 30288 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımı Sözleşmeleri Kapsamında Çalıştırılmakta Olan İşçilerin Sürekli İşçi Kadrolarına veya Mahalli İdare Şirketlerinde İşçi Statüsüne Geçirilmesine İlişkin 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Geçici 23 ve Geçici 24 üncü Maddelerinin Uygulanmasına Dair Usul ve Esaslar”ın belirlendiği Tebliğde belirtilen kriterler dahilinde Tespit Komisyonunca yapılan ön inceleme ve esas inceleme sonucunda sürekli işçi kadrosuna geçiş için başvuruları kabul edilen ekli listede bilgileri yer alan hak sahibi işçilerin sınav uygulaması ‘’Sözlü Sınav’’ olarak belirlenmiş olup, Sözlü Sınav Yeri ve Tarihi aşağıda yer almaktadır.

Sözlü Sınav Tarihi13 Mart 2018 10.00-16.00
Sözlü Sınav YeriDOKAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Toplantı Salonu
Sonuçların İlanı15 Mart 2018
Sınav Kuruluna İtiraz16-19 Mart 2018
İtirazların İncelenmesi ve

 

Kesin Sonuçların İlanı

20-21 Mart 2018

Sınava girmeye hak kazanan çalışanların, anılan tarihler ve saatlerde görev yaptıkları birimlerde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Sınav takvimindeki gün, saat ve yer bilgisi çalışma gruplarının iş yüküne göre değişiklik gösterebilir.

Sınava katılmaya hak kazanan adaylara ilanen tebliğ olunur.07.03.2018

SINAVA GİRMEYE HAK KAZANANLARIN LİSTESİ

Eklenme : 07.03.2017
Diğer Duyurular
T.C. SERHAT KALKINMA AJANSI (SERKA) PERSONEL ALIM İLANISerhat Kalkınma Ajansı, 15/7/2018 tarihli ve 30479 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 187 nci maddesinin ikinci fıkrasının (g) bendi ve 200 üncü maddesi ile 27/6/1989 tarihli ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 28 inci maddesinin dördüncü fıkrası hükümlerine dayanılarak hazırlanan ve 29 Mayıs 2019 tarihli ve 30788 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde, TRA2 Bölgesinin (Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars illeri) kalkınmasına ve gelişmesine hizmet etmek ve katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinciyle ve sorumluluğuyla hareket eden, seyahat engeli olmayan 4 Uzman Personel alımı gerçekleştirecektir. Serhat Kalkınma Ajansının merkezi Kars ili olup, Ajansın faaliyet alanlarını Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars İlleri oluşturmaktadır. Sınavda başarılı olanlar, Ajans Genel Sekreterliği’nin uygun göreceği bu illerin birinde çalışmayı kabul edeceklerdir.
Güney Marmara Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanıGüney Marmara Kalkınma Ajansı, 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde, TR22 Bölgesinin (Balıkesir ve Çanakkale illeri) kalkınmasına ve gelişmesine hizmet etmek ve katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinciyle ve sorumluluğuyla hareket eden, seyahat engeli olmayan 1 uzman personel ve 1 destek personeli (büro görevlisi) alımı gerçekleştirecektir.
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanıBursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı, 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar ile Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ve Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri uyarınca, Bursa, Eskişehir ve Bilecik illerinde istihdam edilmek üzere toplam 5 (beş) Uzman Personel alımı yapacaktır. BEBKA’nın merkez ofisi Bursa’da olup Eskişehir ve Bilecik illerinde Yatırım Destek Ofisleri bulunmaktadır. Ajans, faaliyetlerini Bursa, Eskişehir ve Bilecik illerinde sürdürmektedir. Sınavda başarılı olan adaylar BEBKA Genel Sekreterliği’nin uygun göreceği bu illerin birinde görevlendirilecektir.
Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanıKuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı (KUDAKA), 4 No’lu Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; TRA1 Bölgesinin (Bayburt, Erzincan ve Erzurum illeri) kalkınmasına ve gelişmesine katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinciyle hareket eden adaylar arasından 5 Uzman ve 1 Destek Personeli (Programcı) alımı gerçekleştirecektir.
DAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Sözleşmeli Personel Alım İlanıDAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı birimlerinde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek ve giderleri DAP BKİ Başkanlığı Özel Bütçesinden karşılanmak üzere 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararına ekli Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2’ nci maddesinin (b) fıkrasına göre "Yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle" sözleşmeli 2 (iki) Büro Personeli alımı yapılacaktır.
Zafer Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanıZafer Kalkınma Ajansı, 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde, TR33 Bölgesinin (Afyonkarahisar, Kütahya, Manisa ve Uşak illeri) kalkınmasına ve gelişmesine hizmet etmek ve katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinciyle ve sorumluluğuyla hareket eden, seyahat engeli olmayan 7 Uzman Personel alımı gerçekleştirecektir.
Bu site çerez (cookie) kullanmaktadır. Siteyi ziyaret etmekle çerez kullanımını onaylamaktasınız. Daha fazla bilgi için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Çerez Politikası Bilgi Sahibiyim