KPSS 2021/1 Yerleştirme Sonucu Duyurusu

 

KPSS 2021/1 YERLEŞTİRME SONUCUNA GÖRE:

 

DOĞU KARADENİZ PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI
KADROLARINA YERLEŞTİRİLMESİ YAPILANLAR İÇİN ATAMAYA ESAS OLMAK ÜZERE
İSTENEN BELGELER VE GEREKLİ HATIRLATMALAR HAKKINDA DUYURU

  

ADAYLARIN DİKKATİNE: Aşağıda belirtilen maddeleri dikkatlice okuyunuz.

 

Kurumumuza yerleşen adayların, aşağıda sayılan belgeleri 26/07/2021 tarihinden geçerli olmak üzere 30/07/2021 Cuma günü mesai bitimine kadar Başkanlığımıza bizzat elden teslim etmeleri (atama işlemlerinin hızlı sonuçlandırılabilmesi ve evrak eksikliklerin tamamlanabilmesi için tercih sebebidir) veya posta-kargo yoluyla ulaştırmaları gerekmekte olup, (postadaki gecikmelerden kişi kendisi sorumlu olup, Başkanlığımız hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmeyecektir) belirtilen tarihe kadar evrakları ulaştırmayanların atamaları yapılmayacaktır.

 

Aşağıdaki belgeler istenmektedir :
 

 1-) Açıktan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurularak imzalanması) aslı.

 2-) Yerleştirme Sonuç Belgesinin internet çıktısı (Yerleştirilen adaylar tarafından ÖSYM sitesinden    alınacaktır),

 3-) Mezuniyet Belgesi :
- Adayın yerleştiği unvanını belirten en son öğrenim durumunu gösterir diploma aslı,

- Diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde geçici mezuniyet belgesinin aslı,

 -Eğitimini yurt dışında tamamlayanlardan diplomalarının denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylananların denklik belgesinin aslı.

(Yukarıda belirtilen eğitim durumunu gösterir belgelerin noter onaylı sureti veya belgelerin aslı ile birlikte Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğüne diplomalarının arkalı önlü bir adet fotokopilerini getirmeleri halinde ilgili Koordinatörlükçe aslı görülmüştür şeklinde onaylanarak aslı geri verilecektir.)

 4-) 6 (altı) Adet Fotoğraf (4,5 x 6 cm ebadında),

 5-) Adli Sicil Kaydı

 6-) Terhis Belgesi (Askerlik görevini yapmış olanlar için) veya Askerlik durum belgesi (Tecil yaptırmış olanlar)

 7-) Güvenlik Soruşturması Formu (3 Adet)

 8-) Mal Bildirim Beyannamesi (tarih ve imzalı olarak doldurulup teslim edilecektir)

 9-) Dilekçe

10-) Taahütname

11-) Nüfus Cüzdanı Örneği

HATIRLATMALAR:

1.  Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmeliğin "Gerçeğe aykırı belge verilmesi veya beyanda bulunulması" başlıklı bölümün 9'uncu maddesine göre, Kurumumuz kadrolarına yerleştirilen adaylardan gerçeğe aykırı belge verenler ya da eksik, yalan, yanlış, yanıltıcı veya gerçeğe aykırı beyanda bulunanların atamaları yapılmayacak, sehven yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilecek ve görevlerine son verilecektir. Ayrıca haklarında Türk Ceza Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince Kurumumuzca yasal işlem yapılacağı hususunun başvuru sahiplerince bilinmesi gerekmektedir. Bu kişilere mali bir bedel (maaş gibi) ödenmişse, ödenen bedelin yasal faiziyle birlikte geri ödenmesi gerektiğinin de ayrıca bilinmesi gerekmektedir.

2.  Kurumumuz kadrolarına yerleşip, evraklarını 30/07/2021 tarihine kadar ilgili Başkanlığımıza teslim etmeyenlerin atamaları yapılamayacak ve adreslerine bilgi verilemeyecektir.

3.  Ataması yapılanların tebligatları için kişilerin MERNİS sistemindeki adresleri geçerli olacaktır.

4.  Halen askerlik görevi nedeniyle silâh altında olanlardan haklarının saklı kalmasını isteyenlerin, yukarıda belirtilen başvuru süresi içinde yalnızca bir dilekçeyi Kurumumuza göndererek durumlarını bildirmeleri ve terhis tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde atamaya esas olmak üzere istenilen belgelerle birlikte Kurumumuza bizzat müracaat etmeleri halinde durumları incelenecektir.

5.  Kurum kadrolarına yerleşip evraklarını eksik dolduran veya evrakların arasında eksik evrak bulunan adayların başvuruları ile ilgili sorumluluk tamamen adayların kendisine ait olacaktır.

6.  Ayrıca, yukarıda anılan Yönetmeliğin "Adayların askerlik ve adli sicil beyanlarının doğruluğu idare tarafından yetkili askeri ve adli mercilerden teyit edilir." hükmü gereği kişilerden istenilmeyen adli sicil ve askerlik durum belgeleri, Başkanlığımızca ilgili kurumlar arasında yapılacak yazışma sonucunda ilgili kurumlardan gelecek cevaplara göre atanmaya hak kazananların atamaları yapılacak, atanmasına engel bulunanların atamaları yapılamayacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Başkanlığımıza evrak teslim edip de ataması yapılamayanların adreslerine bilgi verilecektir. 

Başkanlığımız kadrolarına yerleşenler 0 (454) 361 52 41 nolu iletişim hattından telefonla İdari İşler ve Personel Biriminden atama ile ilgili detaylı bilgi alabilirler.

GENEL BİLGİLER:

Atamalar:

ÖSYM tarafından yerleştirilen adayların atamaları yapıldıktan sonra, görev yeri Başkanlığımız tarafından belirlenecektir.

1.  İstenilen belgeler teslim edildikten sonra Kurumumuz Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğü tarafından incelenerek, yukarıda belirtilen şartlara sahip olan adayların ataması yapılacak olup, ataması yapılan personel 657 sayılı Kanunun 62. maddesinde belirtilen süre içinde göreve başlamaları gerekmekte olup aksi halde atamaları iptal edilecektir.

2.  Askerlik işlemleri bakaya durumunda bulunan adayların atamaları yapılmayacaktır.


   İlanen Duyurulur.

 

EVRAK TESLİM ADRESİ:


Maden Mah. Eğrice Mevkii No:41  28340 Piraziz/GİRESUN
Telefon: 0.454.361 52 41                   Faks: 0.454.361 52 40

 

Eklenme : 16.07.2021
Diğer Duyurular
Model Fabrika Eğitmeni Yetiştirme Programı BaşvurularıSanayi ve Teknoloji Bakanlığımız koordinasyonunda kurulan ve faaliyetlerini yürütmekte olan Model Fabrikalarda, imalatçı KOBİ’ler başta olmak üzere işletmelere yalın ve dijital dönüşüm alanlarında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sağlanmaktadır. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığımız koordinasyonunda ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ile Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü (TÜSSİDE) iş birliğinde Model Fabrika Eğitmeni Yetiştirme Programı hayata geçirilmiştir. Eğitim programını başarıyla tamamlayan eğitmenler; Ankara, Bursa, Konya, Kayseri, Gaziantep, İzmir, Mersin ve Adana illerinde yer alan sekiz Model Fabrikanın faaliyetlerinde görev almak üzere eğitmen havuzunda yer alacaktır.
Verimlilik Dergisi Özel Sayı Makale Çağrısı
Serhat Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanıSerhat Kalkınma Ajansı, 15/7/2018 tarihli ve 30479 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 187 nci maddesinin ikinci fıkrasının (g) bendi ve 200 üncü maddesi ile 27/6/1989 tarihli ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 28 inci maddesinin dördüncü fıkrası hükümlerine dayanılarak hazırlanan ve 29 Mayıs 2019 tarihli ve 30788 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde, TRA2 Bölgesinin (Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars illeri) kalkınmasına ve gelişmesine hizmet etmek ve katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinciyle ve sorumluluğuyla hareket eden, seyahat engeli olmayan 3 Uzman Personel alımı gerçekleştirecektir.
Sözleşmeli Uzman Personel Başvuru Değerlendirme SonuçlarıBaşkanlığımızca 03/06/2011 tarih ve 642 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 5. Maddesinin 3. Fıkrası ve 11.09.2013 tarihli ve 28762 nolu Resmi Gazete’de yayımlanan 2013/5286 karar sayılı Bölge Kalkınma İdarelerinde Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslara göre 2 (iki) adet sözleşmeli uzman ve diğer sözleşmeli personel alımı kapsamında; 29-30-31/12/2021 tarihlerinde 09.00-21.00 saatleri arasında yapılacak olan sözlü (mülakat) sınavına girmeye hak kazananların listesi için aşağıdaki linke tıklayınız.
DOKAP Sözleşmeli Uzman Personel Alım İlanıBaşkanlığımızca 03/06/2011 tarih ve 642 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 5. Maddesinin 3. Fıkrası ve 11/09/2013 tarihli ve 28762 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 2013/5286 karar sayılı Bölge Kalkınma İdarelerinde Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslara göre İşletme, İktisat, Maliye, Kamu Yönetimi veya bunlara denkliği yüksek öğretim kurulunca kabul edilen yurtiçindeki veya yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından en az lisans düzeyinde mezun olan 2 (iki) sözleşmeli uzman personel alımı gerçekleştirilecektir.
Sözleşmeli Uzman Personel Sözlü (Mülakat) Sınav SonuçlarıBaşkanlığımızca 03/06/2011 tarih ve 642 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 5. Maddesinin 3. Fıkrası ve 11.09.2013 tarihli ve 28762 nolu Resmi Gazete’de yayımlanan 2013/5286 karar sayılı Bölge Kalkınma İdarelerinde Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslara göre 6 (altı) adet sözleşmeli uzman ve diğer sözleşmeli personel alımına göre; başvuru geçerli şartlarını taşıyarak sınava katılmaya hak kazanan 12 (on iki) adaydan 8 (sekiz) i sınava katılım sağlamıştır. Sınav Kurulunun uygun görüşüne göre Mimarlık, İstatistik ve Tarla Bitkileri ve Bahçe ve Tarla Bitkileri bölümlerinden ilan edilen sayı kadar adayın başvuruda başarılı olmaması nedeni ile boş kalan pozisyonlar, diğer öğrenim dalından sınava katılıp başarılı olmuş adayların sınavdaki başarı sırasına göre değerlendirilerek doldurulmuştur. Adaylara yönelik 11.10.2021 tarihinde Sınav Kurulu tarafından yapılan sözlü (mülakat) sınav sonuçlarına aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.